شفقنا ورزشی – تیم فوتبال دورتموند بازی باخته را برد.
به گزارش شفقنا ورزشی ، در ادامه رقابتهای هفته بیستوهفتم بوندسلیگای آلمان؛ تیم فوتبال دورتموند از ساعت ۲۱ امشب (شنبه) در دیداری خانگی میزبان هامبورگ بود و در حالی که ابتدا با ۲ گل عقب بود، در ادامه کامبک زده و به پیروزی ۳ بر ۲ رسید.
بنسبعینی (۷۳ و ۸۴ هر دو پنالتی) و گیراسی (۷۸) گلزنان زنبورها در این بازی بودند.
برچسب :دورتموند