دورتموند بازی باخته را برد!

شفقنا ورزشی – تیم فوتبال دورتموند بازی باخته را برد.

به گزارش شفقنا ورزشی ، در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان؛ تیم فوتبال دورتموند از ساعت ۲۱ امشب (شنبه) در دیداری خانگی میزبان هامبورگ بود و در حالی که ابتدا با ۲ گل عقب بود، در ادامه کامبک زده و به پیروزی ۳ بر ۲ رسید.

بن‌سبعینی (۷۳ و ۸۴ هر دو پنالتی) و گیراسی (۷۸) گلزنان زنبورها در این بازی بودند.

 

برچسب :
اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو