شفقنا ورزشی- احتمالا مذاکرات علی علیپور و پرسپولیس به بعد از جام جهانی موکول شود.
به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از فرهیختگان: یکی از برنامههای پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی این بود که قرارداد علی علیپور را تمدید کند اما مذاکرات آنها در نهایت بینتیجه ماند.
واقعیت امر این است که علیپور انتظار داشت مبلغ قرارداد این فصلش افزایش یابد از این جهت که اختلاف فاحشی با قرارداد نفراتی داشت که در تابستان گذشته قراردادشان را با سرخپوشان تمدید کردند.
با توجه به نتایج ضعیف پرسپولیس و عملکرد نهچندان خوب علیپور، باشگاه پرسپولیس دلیلی برای افزایش قرارداد این بازیکن ندید و همین موضوع باعث شد که تمدید قرارداد این بازیکن به نوعی به بنبست برسد. البته که علیپور برای فصل آینده درخواست رقمی سنگین را هم داده بود که مورد موافقت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت.
اما برای فصل آینده مطمئنا باشگاه پرسپولیس مثل خیلی از باشگاههای دیگر توان عقد قرارداد سنگین با بازیکنان خود را ندارد و علیپور برای سرخپوش ماندن باید خواسته مالی خود را تا حد زیادی پایین بیاورد. او فعلا همه تمرکزش را روی قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی قرار داده و اگر مسافر جام جهانی شود قطعا شرایط جدیدی را برای تمدید قرارداد مدنظر خواهد داشت.