دعوت از ۷ داور ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا

شفقنا اقتصادی _ کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا از ۷ داور کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت کرد.
به گزارش شفقنا اقتصادی به نقل از  تسنیم، کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا به صورت رسمی از ۷ داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا دعوت کرد.

بر این اساس، سیدحمیدرضا هاشمی به عنوان سوپر وایزر و عضو کمیته فنی ژیمناستیک هنری مردان، سیدامید شیخ احمدی و سعید اسبویی زنگیانی در بخش داوری ژیمناستیک هنری مردان، محبوبه محمدخانی و افروز علی‌نژاد سیدمحله در بخش داوری ژیمناستیک هنری بانوان، سیده مرجان موسوی در بخش ژیمناستیک ریتمیک انفرادی و الهام علی عباسی در بخش ژیمناستیک ریتمیک گروهی، از سوی کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت شده‌اند.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا
ترکیب احتمالی انگلیس و کرواسی
چه تیمی است آرژانتین!+ عکس