شفقنا اقتصادی _ کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا از ۷ داور کشورمان برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا دعوت کرد.
به گزارش شفقنا اقتصادی به نقل از تسنیم، کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا به صورت رسمی از ۷ داور بینالمللی ایران برای قضاوت در بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا دعوت کرد.
بر این اساس، سیدحمیدرضا هاشمی به عنوان سوپر وایزر و عضو کمیته فنی ژیمناستیک هنری مردان، سیدامید شیخ احمدی و سعید اسبویی زنگیانی در بخش داوری ژیمناستیک هنری مردان، محبوبه محمدخانی و افروز علینژاد سیدمحله در بخش داوری ژیمناستیک هنری بانوان، سیده مرجان موسوی در بخش ژیمناستیک ریتمیک انفرادی و الهام علی عباسی در بخش ژیمناستیک ریتمیک گروهی، از سوی کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا دعوت شدهاند.