شفقنا ورزشی- رامین رضاییان اولین ورودی آبیپوشان پایتخت برای فصل بعد خواهد بود.
به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال که به احتمال فراوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ های آسیایی فصل بعد خواهد بود از حالا برای حضور هر چه بهتر در این مسابقات برنامه ریزی میکند.
آبیپوشان که با دو مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و احتمالا کاهش بودجه به دلیل آسیبهای وارده به شرکت های پتروشیمی در حملات ناجوانمردانه آمریکا روبرو است کار سختی در این امر خواهد داشت.
اما به نظر میرسد رامین رضاییان که در زمستان فصل گذشته به صورت قرضی راهی فولاد خوزستان شده، اولین ورودی آبی پوشان پایتخت در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.
این بازیکن که پس نیمکتنشینی در دوره حضور ساپینتو استقلال را ترک کرد، دوران موفقی را در فولاد سپری کرد و در صورت بازگشت میتواند برای استقلالیها دوباره خوش بدرخشد.