شفقنا ورزشی – مدیرعامل پرسپولیس به همراه دو پیشکسوت این تیم از علی پروین عیادت کردند.
به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اتفاق محمود خوردبین، محسن خلیلی و علی بازگشا با حضور در بیمارستان، از علی پروین عیادت کرده و پیگیر امور پزشکی و درمانی اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس شدند.
علی پروین روز گذشته جهت تستهای پزشکی در بیمارستان بستری شد.
برچسب :پرسپولیس