رئیس اسبق فدراسیون تنیس درگذشت

شفقنا -رییس اسبق فدراسیون تنیس ایران و از چهره‌های خوش‌نام این ورزش دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شفقنا ورزشی، محمود گلشن شیرازی که سال‌ها ریاست فدراسیون تینس ایران را برعهده داشت دعوت حق را لبیک گفت.

وی از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۲ ریاست فدراسیون تنیس ایران را بر عهده داشت و خدمات ارزنده‌ای را از خود بر جای گذاشت.

برچسب :
اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار