شهاب زاهدی از تیم ژاپنی جدا شد

شفقنا-شهاب زاهدی پس از توافق دوجانبه با مدیران باشگاه آویسپا، این تیم را ترک کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، باشگاه آویسپا فوکوئوکا اعلام کرد که شهاب زاهدی مهاجم ۳۰ ساله از این تیم جدا شده و به کشورش بازگشته است.

زاهدی در اواسط فصل ۲۰۲۴ به این تیم پیوست. در سال اول حضورش، در ۳۱ بازی ۹ گل به ثمر رساند. اما فصل گذشته (۲۰۲۵) موفق به گلزنی در لیگ نشد. در فصل جاری (۲۰۲۶) نیز در ۷ بازی تنها ۱ گل زد و آخرین بازی او  مقابل گامبا اوزاکا بود.

این بازیکن ایرانی با منتشر کردن پیامی جدایی خود را تایید کرد.

در پیام خداحافظی شهاب زاهدی آمده است:

این دو سال و نیم در آویسپا برای من چیزی فراتر از فوتبال بود. بخش بزرگی از زندگی و قلب من اینجا بود. از اولین روزی که به اینجا رسیدم، فوکوئوکا واقعاً مثل خانه من بود و توانستم با تمام وجود از زندگی در این شهر زیبا، مردم فوق‌العاده، فرهنگ غنی ژاپن و تمام تجربیات فراموش‌نشدنی‌ام در اینجا لذت ببرم.

امروز واقعا خداحافظی سخت است اما می‌دانم که این زندگی و بخشی از فوتبال است. از این به بعد هر جا که بروم، فوکوئوکا همیشه در جایگاه ویژه‌ای از قلب من خواهند ماند. من به پوشیدن پیراهن آویسپا افتخار می‌کنم. هر کجا باشم، همیشه پیشرفت تیم را دنبال خواهم کرد و صمیمانه برای باشگاه آرزوی موفقیت‌های بزرگ در آینده دارم.

در پایان، می‌خواهم از همه هواداران تشکر کنم. هر بار که در شهر یا هر نقطه از کشور با شما ملاقات کردم، فقط عشق، مهربانی و حمایت دریافت کردم. انرژی باورنکردنی و حمایت بی‌وقفه شما را هرگز فراموش نمی‌کنم.

برچسب :
اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا
ترکیب احتمالی انگلیس و کرواسی
چه تیمی است آرژانتین!+ عکس