پیام احساسی مهاجم سوئیسی برای زاهدی

شفقنا ورزشی – بازیکن سوئیسی آویسپا فوکوکا در پیامی به خداحافظی مهاجم ایرانی تیمش اشاره کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، شهاب زاهدی پس از دو سال و نیم حضور و تجربه موفق در آویسپا فوکوکا ژاپن تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه و ترک جی‌لیگ گرفت و روز گذشته به‌طور رسمی قراردادش را فسخ کرد تا انتقال جدید و مهمی را در تابستان رقم بزند.

مهاجم سابق پرسپولیس و زوریا لوهانسک اوکراین که طی دو سال و نیم اخیر روزهای خاطره انگیزی در ژاپن داشت و در نخستین فصل حضورش در آویسپا فوکوکا هم تبدیل به بهترین گلزن این باشگاه شد، در شرایطی از این تیم جدا می‌شود که هواداران و هم‌بازیانش به تمجید از او پرداخته‌اند.

نسیم بن خلیفه، مهاجم آویسپا فوکوکا که تجربه بازی در بوندس لیگا آلمان، سوپرلیگ سوئیس، ژوپیر لیگ بلژیک و … را دارد و مثل شهاب زاهدی طی دو فصل اخیر در این باشگاه ژاپنی عضویت داشته، در پیامی به جدایی هم‌تیمی و دوست نزدیکش اشاره کرد.

این مهاجم سوئیسی در پیامی کنایه‌آمیز به سرمربی آویسپا فوکوکا که مانع از حضور همزمانش با شهاب زاهدی در خط حمله هم شد، در اینستاگرامش نوشته:

«برادر، زمانی که در کنار تو گذراندم، واقعا فوق‌العاده بود.
لحظات خوب زیادی داشتیم و روزهای سختی هم پشت سر گذاشتیم، اما تو هیچ‌وقت از تلاش دست نکشیدی و هرگز تسلیم نشدی.

تو یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنانی هستی که تاکنون در کنارشان بازی کرده‌ام.

فقط افسوس می‌خورم که نتوانستیم کنار هم در زمین بازی کنیم.

برای آینده‌ات آرزوی خوش‌شانسی و موفقیت دارم ❤️.»

2454712

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

برنامه مسابقات جهانی والیبال نشسته
آیا پرسپولیس سهمیه آسیایی می‌گیرد؟
استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا