شفقنا ورزشی- احتمالا دو بازیکن با تجربه فعلی سرخپوشان سال آینده جای در این تیم نخواهند داشت.
به گزارش شفقنا ورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس که نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب نکردند به دنبال آن هستند تا با جوانگرایی و برطرف کردن نقاط ضعف خود سال آینده بتوانند مقام قهرمانی را از آن خود کنند.
در بین پیش بینی میشود دو بازیکن با تجربه تیم جایی در لیست فصل بعد سرخپوشان نداشته باشند و با نفرات جوان جایگزین شوند.
سروش رفیعی و مرتضی پورعلیگنجی دو ستارهای هستند که گفته شده اوسمار به دنبال جانشینی مناسب برای آنها است در تیمی جوان را راهی مسابقات فصل آینده لیگ برتر کند.
برخی کارشناسان دلایل عدم نتیجهگیری این فصل پرسپولیس را بالا بودن میانگین سنی آنها قلمداد میکنند.