تکواندو؛ ورامین و زاگرس در یک جایگاه!

شفقنا ورزشی – لیگ‌های برتر تکواندو در شرایطی در فاصله سه هفته به پایان مسابقات، خاتمه یافت که ۲ تیم قهرمان بخش پسران شدند.

به گزارش شفقنا ورزشی، جلسه هم‌اندیشی کمیته لیگ فدراسیون تکواندو درباره ادامه یا خاتمه رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان «جام خلیج فارس و ایراندخت» با حضور هادی افشار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، طلعت مرادی، سرپرست نایب‌رئیسی بانوان، مصطفی بابایی، مسئول سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های حاضر برگزار شد.

در این نشست و با موافقت اکثریت نمایندگان تیم‌ها در هر دو بخش بانوان و آقایان، و با توجه به عدم امکان برگزاری ادامه مسابقات، لیگ برتر سال ۱۴۰۵ در حالی به پایان رسید که سه هفته تا پایان رسمی رقابت‌ها باقی مانده بود.

بر همین اساس، در بخش بانوان تیم پارس جنوبی به دلیل صدرنشینی در جدول رده‌بندی و اختلاف امتیاز ایجاد شده تا پایان دور سوم، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. آکادمی ویسی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های ایمن پیشرو و ایران استار به صورت مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

در بخش آقایان نیز با توجه به اختلاف اندک امتیازات تیم‌های نفت مناطق مرکزی – زاگرس جنوبی و شهرداری ورامین، دو تیم به صورت مشترک به عنوان قهرمان معرفی شدند. پالایش نفت آبادان در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مس کرمان به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

مراسم اهدای کاپ و مدال‌های قهرمانی هفته آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا
ترکیب احتمالی انگلیس و کرواسی
چه تیمی است آرژانتین!+ عکس