تصویری از قلعه‌نویی که تابه‌حال ندیده بودید!

شفقنا ورزشی _ امیر قلعه نویی سرمربی کنونی تیم ملی، بالغ بر ۴۰ سال قبل سفری به شهرستان ابهر داشت و عکسی از این مسافرت به دستمان رسیده که حکم نوستالژی را دارد.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبر ورزشی در دهه ۶۰ مسافرت تیم‌های تهرانی به شهرستان‌های دور از پایتخت خیلی رواج داشت و بساط برگزاری دیدارهای دوستانه و خیریه نیز تقریباً در تمام طول سال پهن بود.

در چنین شرایطی، شاهین تهران هم از جمله ‌تیمهایی بود که مرتب به شهرستان‌های دور و نزدیک دعوت می‌شد. تیمی که با هدایت نصرالله عبداللهی، بعد از استقلال و پرسپولیس به قطب سوم فوتبال پایتخت تبدیل شده و بازیکنان سرشناسی همچون: مجتبی محرمی، امیر قلعه نویی، مصطفی اردستانی، محمد حسین ضیایی، مرتضی فنونی‌زاده و… و. در آن توپ می‌زدند.

اتفاقا یک بار در اواسط دهه ۶۰، شاهین به شهرستان ابهر دعوت شد و عکسی که در پایین این مطلب ملاحظه می‌کنید، محصول همین مسافرت است که امیر قلعه نویی سرمربی کنونی تیم ملی را در کنار یکی از اهالی ابهر نشان می‌دهد. عکسی که از تاریخ ثبت آن بالغ بر ۴۰ سال می‌گذرد و قلعه نویی در قیاس با زمان ثبت این تصویر، خیلی تغییر کرده است!

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار