محسن بنگر از هدایت شهرداری نوشهر برکنار شد

شفقنا ورزشی_ مالک باشگاه شهرداری نوشهر نسبت به تغییر سرمربی اقدام کرده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، باشگاه شهرداری نوشهر با تساوی این هفته مقابل آریو اسلامشهر در هفته بیست و هفتم لیگ یک وارد منطقه سقوط شد. آنها در حالی نتوانستند از این بازی سه امتیاز بگیرند که حریف از دقایق اواسط نیمه اول در پی اخراج یکی از نفرات کلیدی خود، ده نفره شده بود.

این در حالی است که در هفته های اخیر مالکیت باشگاه نوشهری از شهرداری این شهر به گروه تجاری ریاحی‌فر واگذار شده است. در این مدت محسن بنگر و شاگردان دو تساوی مقابل مس شهربابک و آریو اسلامشهر و یک باخت مقابل پارس جنوبی جم کسب کردند تا فعلا با ۲۳ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار بگیرند.

در پی این نتایج، مالک باشگاه شهرداری نوشهر تصمیم به تغییر در کادر فنی گرفته است. بر همین اساس خبر رسیده که همکاری با محسن بنگر و همه دستیارانش به پایان رسیده و به زودی باید شاهد معرفی سرمربی جدید این تیم باشیم.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا
ترکیب احتمالی انگلیس و کرواسی
چه تیمی است آرژانتین!+ عکس
ویدیو | لوگو فدراسیون فوتبال تغییر می‌کند!