صرفه جویی اجباری در باشگاه استقلال

شفقنا ورزشی_ استقلال بابت فعالیت‌های ورزشی خود در فصل آینده مجبور است به طور جدی صرفه‌جویی کند و دیگر خبری از دست و دلبازی‌های سال ۱۴۰۴ نخواهد بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، آبی‌ها بابت تیمداری در رشته‌های مختلف با مشکلات مالی مواجه هستند و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره باشگاه، تعداد تیم‌ها کاهش می‌یابد و فعالیت‌های ورزشی با هزینه کمتری جلو خواهد رفت. ظاهرا ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه استقلال در قیاس با فصل ورزشی گذشته کاهش یافته و این مبلغ باید روی تمام تیم‌های تحت پوشش استقلال سرشکن شود. البته عده‌ای می‌گویند شاید میزان صرفه‌جویی استقلال حتی از ۵۰۰ میلیارد تومان هم فراتر رود ولی هنوز مدیران باشگاه مبلغ کاهش یافته را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.

برچسب :
اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

برنامه مسابقات جهانی والیبال نشسته
آیا پرسپولیس سهمیه آسیایی می‌گیرد؟
استقلال با لشگری از غایبان استارت می‌زند
دلیل تعویض ستاره تیم ملی فنی نبود!
یک قدم تا ثبت نام نهایی کاروان ایران در ناگویا